Innowatorzy: coraz więcej wyzwań

Lider rynku RTV szuka pomysłów wśród konsumentów przy pomocy platformy Innowatorzy.

Wiele się mówi o relacjach korporacji z pokoleniem millenialsów – jedne drugim są bardzo potrzebne, ale ich połączenie nastręcza wiele problemów. EY Crowdsourcing łączy oba te światy w ramach platformy Innowatorzy. Zaangażowani i pomysłowi młodzi ludzie mają szansę wykazać się realizując wyzwania stawiane na Platformie, a korporacje mogą pozyskać innowacyjne pomysły od szerokiego grona studentów.

Firma umieszcza wyzwanie na platformie, które następnie podejmują osoby nim zainteresowane. Obok nagród finansowych, zachętą jest pakiet Spotify i Netflix oraz certyfikat potwierdzający udział w wyzwaniu EY.

Pierwszym klientem Innowatorów była firma konsultingowa EY, która zrealizowała szereg wyzwań z zakresu HR i employer brandingu.

– Zależało nam na dotarciu i zaangażowaniu nowych grup studentów, które dotychczas nie wiązały swojej przyszłości zawodowej z naszą firmą. Wspólnie z EY Crowdsourcing stworzyliśmy niestandardowe wyzwania skierowane do młodych, którzy nie boją się nieszablonowego myślenia. Komunikacja ze społecznością odpowiadała potrzebom grupy docelowej – w ten sposób powstały przewrotne tytuły, tj: Widzi MISIE przyjazna praca, Twoja głowa jest wyjątkowa, Wskaż dobrego kota. Projekt zbliżył studentów do naszej organizacji. Dał nam możliwość spędzenia czasu i wartościowej dyskusji z potencjalnymi pracownikami, a młodym ludziom pozwolił poznać inne oblicze EY, za którym stoją konkretni ludzie wspierający młode talenty w ich rozwoju – mówi Piotr Lenarczyk z Talent Team w EY.

Na platformie Innowatorzy powstają kolejne projekty. Obecnie wyzwania udostępnia lider z obszaru RTV/AGD, który chce sprawdzić preferencje zakupowe studentów przez wyzwanie: „Jak chcesz kupować w przyszłości?”

Student odpowiada na pytania zamknięte, a potem odbywa wirtualną podróż w czasie umożliwiającą podzielenie się doświadczeniem o przeszłych i teraźniejszych doświadczeniach oraz przyszłych preferencji procesu zakupowego.

– Przyjemna forma zachęca do skorzystania z platformy, a jednocześnie wyzwanie jest tak skonstruowane, że otrzymujemy komplet informacji umożliwiających dostosowanie kanałów sprzedaży do oczekiwań konsumentów. Wnioski z Projektu mogą być gotowym rozwiązaniem, które uzupełni działania Klienta. Dzięki Platformie Innowatorzy marka otrzyma szereg insightów wskazujących na preferencje zakupowe konsumentów oraz atrakcyjne pomysły na rozwój. Coraz częściej korzystamy z tego typu analiz – mówi Eliza Skotnicka, Starszy Menedżer w Dziale People Advisory Services EY.

Platforma jest dwujęzyczna, co umożliwia pozyskanie bardziej zróżnicowanej grupy pomysłowych młodych ludzi, również w obszarach specjalistycznych. Crowdsourcing to niezwykle elastyczne rozwiązanie, które daje efektywne kosztowo narzędzia, które są mierzalne i skalowalne.

Przejdź na platformę


Bądź na bieżąco
Otrzymuj najnowsze informacje o zmianach w prawie i podatkach bezpośrednio na swojego maila.

Zapisz się na newsletter >>